logo

Skuteczne i kompleksowe pozycjonowanie stron

Dzięki spersonalizowanej obsłudze i strategii zorientowanej na klienta, otrzymujesz coś więcej niż tylko pozycjonowanie stron i wysokie wyniki w wynikach wyszukiwania. Dla nas liczy się skuteczność, którą odzwierciedla konwersja ścieżki Twojego klienta i realizacja celów. Sztuką, którą nasi specjaliści szlifują już od kilkunastu lat, celem jest uzyskanie maksymalnej stopy zwrotu z twojej inwestycji w naszą pracę. Pozyskujemy dla ciebie klientów docelowych, którzy są zainteresowani zakupem w Twoim sklepie lub skorzystaniem z usług, które oferujesz.

Dla twojej wygody podzieliliśmy stronę na sekcje:

Średnia pozycja
(Naszych klientów w wyszukiwarce Google)
3
Nasi specjaliści pracują od
(pierwszy projekt komercyjny naszego 
najbardziej doświadczonego specjalisty)
2005
r
Stron w TOP 10
(Ilość stron które został wypozycjonowane 
w trakcie pracy naszych specjalistów)
400

Co gwarantujemy?

Gwarancja bezpieczeństwa

W ramach naszych działań gwarantujemy bezpieczeństwo twojej witryny, prawnie (w umowie) zobowiązujemy się do stosowania praktyk które nie doprowadzą do ukarania twojej witryny przez Google (Możesz to sprawdzić w przez nich dostarczonym narzędziu "Google Search Console")

Gwarancja satysfakcji

W wariantach "za wejście" oraz "TOP 10 i TOP 3" płacisz dopiero za uzyskany przez nas efekt wcześniej nie ponosząc żadnych kosztów tym samym nie ponosząc żadnego ryzyka tym bardziej uwzględniając gwarancję bezpieczeństwa!

Jak działamy

Wstępem do naszych działań jest

Kompleksowy audyt SEO.

Audyt SEO dzielimy na dwie części, techniczna i merytoryczną. Część techniczna polega na analizie kodu źródłowego stron z punktu widzenia poprawności konfiguracji dla wyszukiwarek internetowych. Część merytoryczna, to analiza jakości treści, które są jednym z kluczowych elementów w procesie pozycjonowania stron. Zakończeniem audytu strony jest raport, który wskazuje na elementy wymagające poprawy.

Optymalizacja techniczna

którą dzielimy tak jak podczas audytu SEO na część techniczną i merytoryczną. Techniczne SEO polega na optymalizacji kodu strony dla uzyskania wysokiej oceny w Google speed insight (lighthouse). Dodatkowo do kodu dodajemy niezbędne elementy, by spełnić standardy wyszukiwarki. Należą do nich miedzy innymi, dane strukturalne, metaopisy czy otagowanie linków i obrazów.

Optymalizacja merytoryczna

to praca, w której bierzesz czynny udział. Na podstawie najwyższej jakości narzędzi i naszego doświadczenia, optymalizujemy Twój serwis tak, by zawartość strony była ukierunkowana najlepiej dla uzyskania dużej ilości klientów docelowych. A w razie potrzeby, wykonujemy analizę konkurencji, która da nam podstawy do uzyskania skuteczniejszych od niej wyników na pierwszych pozycjach wyszukiwarek.

Skuteczna promocja twojej strony - Studium przypadku

Dokładamy wszelkich starań, by Twój serwis znalazł się na wysokich pozycjach. Dbamy również o podwyższenie rozpoznawalności Twojej marki, zarówno w wynikach lokalnych ale też ogólnokrajowych. Dzięki pozyskiwaniu linków najwyższej jakości, Twój serwis pnie się w wynikach wyszukiwania, a strona uzyskuje wysokie czynniki rankingowe i jakościowe. Poniżej porównanie znanego producenta stolarki otworowej i wyniki sklepu naszego klienta, na podstawie analizy najbardziej wiarygodnego serwisu SEO – aHrefs.

Na grafice widać, że w niespełna rok czasu uzyskaliśmy czynnik DR – domain rating, równy czołowemu producentowi drzwi w Polsce.

Efektywność naszych działań pokazuje wykres z serwisu Senuto:

Ostatnim elementem, który jest kluczowy dla Ciebie, są statystyki i raporty naszej pracy. W odróżnieniu od konkurencji, opieramy je o ogólnodostępne narzędzia. Naszą efektywność możesz śledzić na bieżąco w narzędziu Google Analytics, które konfigurujemy tak, by prócz ilości odwiedzin, nasz klient czyli Ty, widział skuteczność. Ustawienie celów i konwersja, pokaże Ci nawet ilość wykonanych telefonów z mobilnej wersji twojej strony internetowej. Ścieżki Twoich klientów od podstrony wejścia do wykonania interakcji, czyli kontaktu lub zakupu. A dodatkowo na życzenie prześlemy Ci raport skuteczności z serwisu Senuto i Ahrefs.

Z doświadczenia wiemy, że warunki, w których prowadzisz swój biznes, wciąż ulegają zmianie. Dlatego jesteśmy przygotowani by podążać za Twoimi potrzebami i jesteśmy w stanie w każdym momencie zmodyfikować wcześniej ustaloną strategię, tak by dostosować pozycjonowanie do aktualnych trendów i Twoich oczekiwań lub bieżącego zapotrzebowania. W każdym momencie możesz się do nas zwrócić, a my opracujemy najskuteczniejsze rozwiązanie, które spełni Twoje oczekiwania.

Bezpieczeństwo

Szczególną uwagę przykładamy do jakości i bezpieczeństwa. Nie używamy niedozwolonych technik, których konsekwencja może być ukaranie promowanej strony. Wysoka jakość serwisów, których używamy w procesie pozycjonowania jest systematycznie monitorowana. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, serwisy nie spełniające naszych najwyższych norm są wykluczane.

Doświadczenie

Pozycjonowaniem stron, nasi pracownicy zajmują się od kilkunastu lat. Dzięki tak dużemu doświadczeniu i wciąż rozwijanej wiedzy i umiejętnościom, pozycjonowanie w naszej firmie jest na najwyższym światowym poziomie. Co potwierdza szerokie grono zadowolonych klientów.

Wiemy jak ważny jest dobry kontakt z klientem. Dlatego pozostajemy nieustannie do twojej dyspozycji w kontakcie, zarówno mailowym jaki telefonicznym. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, możesz pisać lub dzwonić, a my udzielimy Tobie niezbędnych odpowiedzi.

Jesteś zdecydowany? Wypełnij formularz wyceny pozycjonowania oraz analizy konkurencji!

Typy ofert

Oferujemy rozliczenie w kilku głównych wariantów "za frazę", "za frazę TOP 10" lub "za wejście".

Nasze wyceny są podyktowane takimi czynnikami jak

  • Konkurencyjność frazy – wynikająca od rankingu konkurencyjnych stron w danej wybranej frazie
  • Ranking strony – Dotychczasowa oszacowana wiarygodność strony (sprawdzany za pomocą oprogramowania ahrefs)
  • CPC (Cost Per Click) – Cena za kliknięcie ustalana przez Google do wybranej frazy

A więc jakie są przewidywane koszta?

W wariancie „Za frazę”

Dotychczasowy ranking strony
Konkurencyjność frazy
Miesięczny koszt
Wysoki
Niska
od 10zł
Wysoki
Średnia
od 20zł
Wysoki
Wysoka
od 75zł
Średni
Niska
od 10zł
Średni
Średnia
od 40zł
Średni
Wysoka
od 125zł
Niski
Niska
od 30zł
Niski
Średnia
od 60zł
Niski
Wysoka
od 175zł

W wariancie „Za frazę TOP 10”

Dotychczasowy ranking strony
Konkurencyjność frazy
Miesięczny koszt
Wysoki
Niska
od 10zł
Wysoki
Średnia
od 40zł
Wysoki
Wysoka
od 150zł
Średni
Niska
od 20zł
Średni
Średnia
od 80zł
Średni
Wysoka
od 250zł
Niski
Niska
od 60zł
Niski
Średnia
od 120zł
Niski
Wysoka
od 350zł

W wariancie „Za wejście”

pozycjonowanie „zwykłych” stron internetowych

  • Uzyskanie ruchu na poziomi 1500 odwiedzin m-c – od 2000zł / m-c
  • Uzyskanie ruchu na poziomie 10 000 odwiedzin m-c – od 8K zł / m-c

Pozycjonowanie dla sklepów internetowych

Liczba wejść miesięcznie
Koszt 1 wejścia
Do 300
od 1zł
300 - 700
od 0,9zł
700 - 1500
od 0,75zł
1500 - 3000
od 0,6zł
3000 - 6000
od 0,5zł
powyżej 6000
od 0,4zł
Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania, zapraszamy do kontaktu.
envelopephone-handsetcrossmenu