Pozycjonowanie z Szymansky.pl - Twoja Strona na Szczytach Wyszukiwarek!
Dlaczego Pozycjonowanie?
W dzisiejszym świecie internetu, widoczność w wyszukiwarkach to klucz do sukcesu. Pozycjonowanie strony to nie tylko zwiększenie jej widoczności, ale także budowanie marki i zaufania wśród klientów. Z Szymansky.pl osiągniesz szczyty i wyprzedzisz konkurencję!
Dzięki spersonalizowanej obsłudze i strategii zorientowanej na klienta, otrzymujesz coś więcej niż tylko pozycjonowanie stron i wysokie wyniki w wynikach wyszukiwania. Dla nas liczy się skuteczność, którą odzwierciedla konwersja ścieżki Twojego klienta i realizacja celów. Sztuką, którą nasi specjaliści szlifują już od kilkunastu lat, celem jest uzyskanie maksymalnej stopy zwrotu z Twojej inwestycji w naszą pracę. Pozyskujemy dla ciebie klientów docelowych, którzy są zainteresowani zakupem w Twoim sklepie lub skorzystaniem z usług, które oferujesz.
Dla Twojej wygody podzieliliśmy stronę na sekcje:
- Co dla Ciebie zrobimy? Sprawdź
- Nasze doświadczenie? Sprawdź
- Co gwarantujemy? Sprawdź
- Jak działamy? Sprawdź
- Case Study (Studium przypadku) - Sprawdź
- Ile to kosztuje? Sprawdź
- Zobacz nasz FAQ czyli najczęściej zadawane pytania
- Formularz wyceny pozycjonowania
Co dla Ciebie zrobimy?
Audyt
Wycena
Optymalizacja strony
Pozycjonowanie
Co gwarantujemy?
Gwarancja bezpieczeństwa
Gwarancja satysfakcji
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
Tak!
gwarantujemy (pisemnie w umowie) bezpieczeństwo Twojej witryny dzięki stosowaniu sprawdzonych i akceptowanych przez Google praktyk.
Pozycjonowanie jest zalecane dla każdej strony,
która chce zwiększyć swoją widoczność i przyciągnąć więcej potencjalnych klientów.
Tak,
wspólnie ustalimy najbardziej efektywne frazy kluczowe, które przyciągną odpowiedni ruch na Twoją stronę.
TAK!
I nigdy nie dostaliśmy negatywnej opinii od żadnego naszego klienta!
Możesz zobaczyć je na naszej stronie głównej, każda z nich posiada odnośnik gdzie została dodana lub odnośnik do oryginalnego dokumentu!
Regularnie dostarczamy szczegółowe raporty dotyczące postępów i efektywności działań pozycjonujących w sposób zautomatyzowany na Państwa adres e-mail, dane zawarte w raportach pozyskiwane są z Google Search Console.
nasze działania pozycjonujące są zoptymalizowane tak, aby nie wpływały negatywnie na szybkość ładowania Twojej strony.
Pozycjonowanie Long Tail pozwala na dotarcie do klientów szukających konkretnych, często mniej konkurencyjnych fraz, co przekłada się na wyższą konwersję ale wymaga bycia widocznym na dużej ilości takich fraz.
Efekty pozycjonowania są zależne od wielu czynników, ale nasi klienci zwykle obserwują znaczącą poprawę pozycji w ciągu kilku miesięcy.
Pozycjonowanie to proces długoterminowy. Rekomendujemy kontynuację działań pozycjonujących dla utrzymania i poprawy wyników.
Nasze typy ofert:
TOP 10 & TOP 3 - Płatność za Efekt
- Rozliczenie: Tylko za osiągnięte wyniki! Płacisz, gdy Twoja strona znajdzie się na obiecanych pozycjach.
- TOP 10: Twoja strona w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania.
- TOP 3: Prestiżowa pozycja w pierwszej trójce.
Long Tail - Pozycjonowanie na Długi Ogon
- Pozycjonowaniu na długie frazy kluczowe.
- Rozliczenie CPC: Płatność za każde kliknięcie, które przekierowuje potencjalnego klienta na Twoją stronę.
- Idealne dla sklepów internetowych z bogatą ofertą i treścią (zazwyczaj ponad 3 tyś. podstron /produktów).
Ryczałt - Pełna Kontrola i Elastyczność
- Najtańsza oferta.
- Stała miesięczna opłata.
- Możliwość rezygnacji w każdej chwili.
- Umowy na czas nieokreślony.
Nasze wyceny są podyktowane takimi czynnikami jak
- Konkurencyjność frazy – wynikająca z oceny wiarygodności innych domen w danej frazie,
- Ranking strony – Dotychczasowa oszacowana wiarygodność strony,
- CPC (Cost Per Click) – Cena za kliknięcie ustalana przez Google do wybranej frazy,
- Ilość wyszukiwań frazy - wyliczona średnia miesięczna ilość wyszukiwań frazy na podstawie średniej z 12 miesięcy,
- ilość wejść na stronę - w wypadku wyceny Long Tail liczona za pomocą narzędzi Google Analytics oraz Google Search Console.
chcesz wiedzieć ile to dokładnie może kosztować?
Jak działamy
Wstępem do naszych działań jest
Kompleksowy audyt SEO.
Audyt SEO dzielimy na dwie części, techniczna i merytoryczną. Część techniczna polega na analizie kodu źródłowego stron z punktu widzenia poprawności konfiguracji dla wyszukiwarek internetowych. Część merytoryczna, to analiza jakości treści, które są jednym z kluczowych elementów w procesie pozycjonowania stron. Zakończeniem audytu strony jest raport, który wskazuje na elementy wymagające poprawy.
Optymalizacja techniczna
którą dzielimy tak jak podczas audytu SEO na część techniczną i merytoryczną. Techniczne SEO polega na optymalizacji kodu strony dla uzyskania wysokiej oceny w Google speed insight (lighthouse). Dodatkowo do kodu dodajemy niezbędne elementy, by spełnić standardy wyszukiwarki. Należą do nich miedzy innymi, dane strukturalne, metaopisy czy otagowanie linków i obrazów.
Optymalizacja merytoryczna
to praca, w której bierzesz czynny udział. Na podstawie najwyższej jakości narzędzi i naszego doświadczenia, optymalizujemy Twój serwis tak, by zawartość strony była ukierunkowana najlepiej dla uzyskania dużej ilości klientów docelowych. A w razie potrzeby, wykonujemy analizę konkurencji, która da nam podstawy do uzyskania skuteczniejszych od niej wyników na pierwszych pozycjach wyszukiwarek.
Skuteczna promocja Twojej strony - Studium przypadku
Dokładamy wszelkich starań, by Twój serwis znalazł się na wysokich pozycjach. Dbamy również o podwyższenie rozpoznawalności Twojej marki, zarówno w wynikach lokalnych ale też ogólnokrajowych. Dzięki pozyskiwaniu linków najwyższej jakości, Twój serwis pnie się w wynikach wyszukiwania, a strona uzyskuje wysokie czynniki rankingowe i jakościowe. Poniżej porównanie znanego producenta stolarki otworowej i wyniki sklepu naszego klienta, na podstawie analizy najbardziej wiarygodnego serwisu SEO – aHrefs.
Na grafice widać, że w niespełna rok czasu uzyskaliśmy czynnik DR – domain rating, równy czołowemu producentowi drzwi w Polsce.
Efektywność naszych działań pokazuje wykres z serwisu Senuto:
Raportowanie i statystyki
Ostatnim elementem, który jest kluczowy dla Ciebie, są statystyki i raporty naszej pracy. W odróżnieniu od konkurencji, opieramy je o ogólnodostępne narzędzia. Naszą efektywność możesz śledzić na bieżąco w narzędziu Google Analytics, które konfigurujemy tak, by prócz ilości odwiedzin, nasz klient czyli Ty, widział skuteczność. Ustawienie celów i konwersje, pokaże Ci nawet ilość wykonanych telefonów z mobilnej wersji Twojej strony internetowej. Ścieżki Twoich klientów od podstrony wejścia do wykonania interakcji, czyli kontaktu lub zakupu. A dodatkowo na życzenie prześlemy Ci raport skuteczności z serwisu Senuto i Ahrefs.
Z doświadczenia wiemy, że warunki, w których prowadzisz swój biznes, wciąż ulegają zmianie. Dlatego jesteśmy przygotowani by podążać za Twoimi potrzebami i jesteśmy w stanie w każdym momencie zmodyfikować wcześniej ustaloną strategię, tak by dostosować pozycjonowanie do aktualnych trendów i Twoich oczekiwań lub bieżącego zapotrzebowania. W każdym momencie możesz się do nas zwrócić, a my opracujemy najskuteczniejsze rozwiązanie, które spełni Twoje oczekiwania.
Bezpieczeństwo
Szczególną uwagę przykładamy do jakości i bezpieczeństwa. Nie używamy niedozwolonych technik, których konsekwencja może być ukaranie promowanej strony. Wysoka jakość serwisów, których używamy w procesie pozycjonowania jest systematycznie monitorowana. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, serwisy nie spełniające naszych najwyższych norm są wykluczane.
Doświadczenie
Pozycjonowaniem stron, nasi pracownicy zajmują się od kilkunastu lat. Dzięki tak dużemu doświadczeniu i wciąż rozwijanej wiedzy i umiejętnościom, pozycjonowanie w naszej firmie jest na najwyższym światowym poziomie. Co potwierdza szerokie grono zadowolonych klientów.
Wiemy jak ważny jest dobry kontakt z klientem. Dlatego pozostajemy nieustannie do Twojej dyspozycji w kontakcie, zarówno mailowym jaki telefonicznym. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, możesz pisać lub dzwonić, a my udzielimy Tobie niezbędnych odpowiedzi.